BURADA REKLAMINIZ OLA
BİLƏR

"Adamlar az qala ekrandakı hər pikseli “Misli”yə satıb" - Fərid Pərdəşünas

Mətbuat Şurasını İdarə Heyətinin üzvü Fərid Pərdəşünas “Misli” qumarının biabırçılığından danışıb.

 

O, xüsusilə idman kanallarında “Misli”nin həddən artıq reklam edilməsini biabırçılıq adlandırıb:

 

“Başa düşürəm, kanallar reklamdan pul qazanır, amma gambling reklamları bu qədər vaxt almalı deyil efirdə. Nəzərə almaq lazımdır ki, bu vərdişə çevrilən və aslılıq yaradan növdəndir. Ümumiyyətlə, CBC Sport barəsində kəskin bir tənqidim var ki, bu kanalın adı dəyişib, Misli TV olmalıdır. Adamlar az qala ekrandakı hər pikseli “Misli”yə satıb. Az qalır aparıcı və şərhçilərin adlarını da dəyişib “Misli” etsinlər”.

 

F.Pərdəşünas bildirib ki, Dünya Çempionatının fasilələrində “Misli” ekrandan çıxmır:

 

“Bu artıq reklamlıqdan çıxıb, birbaşa çağırışdır, insanları yönəltmədir. Bu hal reklam haqqında qanunvericiliklə tənzimlənməlidir. Gambling reklamları müəyyən reklam vaxtı əldə etməlidir. Əlavə olaraq insanları varlarlandıran, həyatlarını xilas edən, uğur hekayələri kimi reklam tərkibinə icazə verilməli deyil”.Tribunainfo.az

Tarix: 8 Dekabr 2022, 12:27   
Xəbər lenti
Çox oxunanlar

Ən son xəbərləri səhifəmizdən də izləyin